Aflysninger kommunikeres via sms og mail.
Ved lærerfravær vikardækkes undervisningen så vidt muligt.
I de tilfælde, hvor det ikke lykkes at finde en kvalificeret vikar, aflyses undervisningen.
Ved mere end to aflysninger pr. sæson refunderes betalingen for de aflysninger, der ligger udover to gange.
Tilbagebetalingen sker i forbindelse med termin- eller sæsonafslutning.
Elevafbud skal altid meddeles musikskolelæreren/billedkunstlæreren.
Musik-og Billedskolen aflyser undervisningen hurtigst muligt pr. sms og mail til hhv. de mobilnumre og mailadresser, du/I har anført på indmeldelsen.
Musik- og Billedskolen meddeler desuden skolen, at læreren er syg, og der kommer en seddel på døren til undervisningslokalet.
Aflysning eller ændringer vedrørende rytmikhold for 0. og 1. kl. meddeles desuden til SFO’en, som giver besked videre til de pågældende elever.
Force majeure
Aflysninger grundet force majeure kommunikeres via sms eller mail.
Musik- og Billedskolen fritages for sin forpligtelse til undervisning og er derudover ansvarsfri, når undervisning ikke er mulig som følge af force majeure. Ved force majeure vil deltagerbetaling ikke blive tilbagebetalt. Force majeure foreligger, når undervisning ikke er mulig, og dette skyldes ekstraordinære omstændigheder, som Musik- og Billedskolen ikke kan afbøde eller burde have forudset, herunder f. eks krig, naturkatastrofer, brand, sundhedskriser/epidemier/pandemier, strejker eller lockouts.